آرین آرین ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

بنده ی سفارشی

شیرینی عید

1393/1/4 13:48
نویسنده : شادی
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربان

ارین عزیز دلم سلام ...عید قشنگت مبارک باشه عزیز دل مامان و بابا...راستش فکر می کردم سه ساله که بشی خیلی بزرگ میشی ولی حالا که دو ماه مونده به سه سالگیت هنوزم همون فندق کوچولوی مامانی و حالا دیگه مطمین نیستم که تو چشمم بزرگ میشی یا نهقلب

آرین شیرینم لحظه ی تحویل سال هر قدر تلاش کردم نتونستم بیدار نگه ت دارم و خوابت برد....

ولی در کل امسال خیلی حواست به اتفاقای دورو برت بود و می فهمیدی که یه موقعیت خاصه...خصوصا چهارشنبه سوری ...عاشق صدای ترقه وآتیش بودی...بابا  هم از ذوق تو کلی ترقه و وسایل نور افشانی گرفته بود و حسابی کیف کردیم...

البته خونه ی ماما نازی اینا بودیم وآتیلا و خاله شیما  وعمو مرتضی هم بودن...راستی اینم دو تا عکس از آتیلای عزیزم واسه اونایی که دلشون براش تنگ شده....

قربونتون برم الهی که اینقدر شیرینید شما دوتا...تازه گیا خیلی دعوا می کنین باهم ولی سریع آشتی می کنینقلب منم سعی میکنم خودمو قاطی نکنم...هر دو تونم عاشق مابا نینی هستین...این عکسو همون موقع شکار کردم...

اما بگم از شیرین کاری های عسل خودم...قبلنا که نماز می خوندم خیلی اذیتم می کردی ولی بعد که بزرگتر شدی فهمیدی که نباید موقع نماز مزاحمم بشی وشروع کردی به تقلید کردن .وقتی سجده می کنی خیلی لذت می برم و تو دلم می گم خدایا ازش قبول کن وآرزو می کنم که بزرگ شدی اهل نماز باشی ...خلاصه تقلید می کردی و موقع نماز جانماز ومهر وتسبیح منو کش می رفتی منم یه جا نماز و مهر تسبیح واست دادم که با مال خودت راحت باشی ولی دیدم حالا مقنعه و چادرم می خوایخندههیچی دیگه اینجوری شد....

الهی قربون صورت ماه ومعصومت بشم..قلب

اینم عکس خواهر آینده تخنده

کتاب استیکراتو خیلی دوست داری اولا دقت می کردی که هر کدومو بچسبونی سر جاش ولی بعد هر جایی می چسبوندی غیر از کتاب اینم نمونه ش...نیشخندقهقهه

وقتی کاراکترای مورد علاقه تو جایی رو چیزی ببینی دیگه ما بی چاره ایم...چند روز پیش پیله کرده بودی به رو پرده ای که روش عکس تام جری بود کمم که نیستن خداروشکر...این بلوزم مامانازی به علت آگاهی قبلی از علاقه ی شما خریده بود ...پشتش عکس تام وجری داشت دو ساعت تلاش می کردی جلو آینه ببینیش...لبخند

نقاشی و خمیر بازی هم خیلی دوست داری...

یه کارایی هس که حتما تو باید انجام بدی اگر ما انجام بدیم بعدش دو ساعت گریه س از جمله جواب دادن اف اف باز کردن در زدن دکمه آسانسور خاموش وروشن کردن چراغا...تازه گی ها روشن کردن ماشین لباسشویی وظرفشویی هم بهش اضافه شده کلا همکاری رو خیلی دوست داری مثلا اب پرتقال می گیری ولی میدی من بخورم نگرانی یه وقت ویتامین بدنم کم نشهابرو

راستی این روزای تعطیلو که بابای مهربون خونه س خیلی زیاد دوست دارم هر موقع بابا خونه س خونه گرمو پر از خنده س ...(علی عزیزم بابای آرینم خدارو شکر که هستی...من و آرین خیلی دوست داریم... )تو این چند روز بابا اجازه نداده من ناهار بپزم وهر روز بردتمون بیرون....

خستگی.....

 

سال 92 سال خیلی خوبی بود وامید وارم سال 93 هم سال خوبی باشه(با خدا و بی گناه هر روزمون عید باشه...آمین)

 


 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان رادین
11 فروردین 93 13:39
سلام دوست خوبم سال نو مبارک سالی پر از شادی و لب خندون و دل شاد براتون ارزو دارم ممنون از اینکه از اتیلا جونم عکس گذاشتی روی ماه ارین جون رو ببوس و به شیما جون هم سلام برسون
شادی
پاسخ
سلام عزیزم...مرسی عزیزم منم سال خوبی برات آرزو می کنم
ارغوان
18 فروردین 93 11:39
ای جان خوشتیپ...آتیلا هم چقدر بزرگ شده...دلم برای جفتشون تنگ شده بود
شادی
پاسخ
سلام ارغوان عزیزم منم دلم واسه تو تنگ شده بود
فرزانه مامان آرین مهر
18 فروردین 93 17:46
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. سال نو مبارک آرین مهر و مامان فرزانه
شادی
پاسخ
مامان حمید کوچولو
26 فروردین 93 8:42
ساام شادی جون.. سال نومبارک... ماشالا به گل پسری... شیطون بلا دست گلت درد نکنه بلاخره ما اتیلا جون رودیدیم .شیطون بلا موهاشو چه بلند شده.ای شیمای بی معرفت تنبل .باید عکس اتیلارو تووب پسر خالش ببینیم. ببوس پسر گلتو . .. موفق باشید.
شادی
پاسخ
سلام عزیزم...منم کم تنبل نیستمالبته
حمید رضا
27 فروردین 93 15:59
سلام من تازه وبلاگتون رو دیدم.خیلی گلتون نازه ایشالا 120 ساله شه ایشالا روزی بشه سعی کنید که زودتر برید پیشش که همه شما رو ببینند و به اینکه مادر شید افتخار کنید. ارادتمند حمید رضا
شادی
پاسخ
ممنون
مامان راضیه
17 اردیبهشت 93 9:38
سلام آرین جان خاله خیلی خوشگلیا می دونستی؟ بزرگ بشی پیدات کنم به زور میارمت دامادم بشی....... مامان آرین جان وبتون عالیه خدا آرین را واستون حفظ کنه و چشم دلتون کنه...
شادی
پاسخ
مرسي خاله راضيه عزيز هرچند كه عكس معصومه كوچولوي خوشگلمونو كم گذاشتين ولي اقا قبوله ما طالبيم
madarkhanomi
17 اردیبهشت 93 11:33
سلام. وب قشنگی داری عزیزم و از اون قشنگ تر ، کوچولوی دوست داشتنیت هست.زنده باشه
شادی
پاسخ
مرسي مادر خانمي عزيز وب قشنگتونو ديدم ماشالله به دختر خوشگلمون