آرین آرین ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

بنده ی سفارشی

نبس(نفس:-))))))))

1393/2/28 0:44
نویسنده : شادی
938 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

آرین مهربون من سلام....

آرین ...تو چیه مامانی؟......نبس(نفس)

این سوالیه که هر روز دهها بار ازت می پرسم و تو جواب میدی ....نبس

وهر بار من از شنیدن این جواب به اندازه ی اولین بار ذوق می کنم و همه ی وجودم پر میشه از یه حس شیرین ....که.....خدایای بزرگم شکرت

خدایا شکرت که این بنده ی سفارشی رو بما بخشیدی تا هر روز با دیدن صورت ماه و شنیدن صدای شیرینش تمام قلبمون از عشق و لذت لبریز شه...

آرین نازم از وقتی سه ساله شدی یه جوری عاقلتر شدی طوری که با کارات منو غافلگیر میکنی.مثلا برات پازلای 16 تکه خریدم که خیلی خوب و عالی درست میکنی...بعد دوباره بهم میریزی از نو....مدتها باهاشون سرگرمی...درسخوان

آرین جونم...فوق فوق العاده اجتماعی و خوش مشربی تا حدی که هر بچه ای رو بیرون میبینی بدو بدو می ری جلو دستتو دراز می کنی میگی:سلام عزیزم خوبی؟ دستی بیدیآرامبعد اون بچه این شکلی میشهخطا...وقتی بابا میاد خونه سریع درو باز می کنی می گی سلا علی جون بخما(بفرما)خوس اومدیبغل

چند روز پیش مهمونی عمه پریسا که بود هر کی از در حیاط وارد میشد بدو بدو میرفتی استقبالش دستاتو باز می کردی میپریدی بغلشون هموشون این شکلی میشدنتعجبسوالفک کنم از این بابت به دختر عموی با نمکت صدف جون کشیدی احتمالاخجالت

تازه گیا عین طوطی شدی.خیلی با بابا دقت می کنیم به صحبتامون چون عینشونو بهمون تحویل میدی.خوشبختانه تا اینجاش تقریبا موفقیت آمیز بوده تنها حرفای بدی که بلدی بیتی یت(بی تربیت)و ساکیت(ساکت)ه.وقتی می گی ساکت می گم مامان بگو لطفا نگینخندونک

همش حرکات بابارو تقلید می کنی...

علی واقعا بابای خوبیه .همیشه گلایه می کنه که وقتی تو بزرگ بشی این چیزا یادت نمیمونه.آخه بابا بیشتر روزو بیرونه ووقتی میاد خونه واقعا خسته س اما با همه ی خستگیش تا میرسه خونه شروع میکنه به بازی کردن با تو.فوتبال ...کشتی...قایموشک...تخنگ(تفنگ)بازی....و با عرض معذرت اسب سواریخندونک

همیشه میگه آرین فقط مودب باشه از من جون بخوادآراماینم تقلب از منچشمک

تا بیچاره از راه میرسه میگی :علی جووووون میسه بییم(بریم)سهر باسی...گطار ...هیلی کوتر(هلی کوپتر)...؟متنظرسعی می کنیم بهت قول الکی ندیم هیش وقت...

الهی که من قوربونت بشم ...وقتی مشغول یه کاری هستی و من قوربون صدقه ت میرم سریع خودتو لوس می کنی میای میگی bala کن یعنی بغلم کنبغلبه شبکه پویا میگی فافافویاسوالخندهبه برنامه نقاشی نقاشی هم میگی نگاسی زیباخنده

بابا میگه تو با هیچ بچه ای تو دنیا قابل قیاس نیستی...ببین چقد عاشقته...محبت

اینم یه عکس از آتیلای خوشگلم واسه دوستای مامان تنبلشدلخورخندونکبوسمحبت

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای
 

پسندها (5)

نظرات (4)

niniaz
28 اردیبهشت 93 1:04
سلام هزار ماشالله نی نیه شما خیلی خوشگله خدا حفظش کنه یک سایت جدید طراحی کردیم فعلا اول کارشه اگر می خواهید جنس دسته دومی را یا خدماتی را تبلیغ کنید برای فروش و عرضه به رایگان می تونید در این سایت این کار رو انجام بدید. www.niniaz.ir
نــگاری
28 اردیبهشت 93 1:08
چه سفارشی خوجلی هستی
شادی
پاسخ
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 خرداد 93 1:18
سلام شادی جونممممممممممم ببخشید من دیر میام سر میزنم دوست گل مهربونممممممممم من قربون پسر عسلللللللللل بشممممم ببوسش کلییییییییییییییی ای جانم اتیلا ی عزیزمووووووووووووو دوستتون دارم زیادددددددددد
شادی
پاسخ
سلام مرجان عزيزم...حتماً آپ كردي...الان ميام
ღ مــــــامــــــانی ღ
7 خرداد 93 2:04
قربوووووووووووووووووون این دو تا پســـــــــرخاله بشم ...
شادی
پاسخ
مرسي زينب جون عزيزم