آرین آرین ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

بنده ی سفارشی

پست عجله ای :یک ساعت مونده به سال تحویل

1392/12/29 19:11
نویسنده : شادی
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

ارین عزیز دلم در آخرین دقایق سال 92 هستیم وتا یه ساعت دیگه به امید خدا سال تحویل میشه وتو فرشته ی کوچولوی من برای سومین سال مهمون زمینی...آرزوم اینه که گذشت این سالها اگه بچگی تو ازت می گیره ولی پاکی وزلالی روحت رو هرگز ازت نگیره...دعام اینه که صاحب این روح و تنت برای حفظ امانت هایی که در اختیارت گذاشته کمکت کنه تا همیشه خوب ببینی.خوب بشنوی وخوب بگی وقدر این ثروت عظیم(پاکی)که پیشت امانته خوب بدونی.....

برای تو....برای خودم....برای علی....برای  مادرانم وپدرانم....برای خواهرانم وبرادرانم... سالی سبز بدون حسد-بدون کینه-بدون عجب-بدون غرور-بدون ناامیدی-بدون گناه-بدون ناشکری....سالی پر از عشق-عبادت-شکر-مهربانی-امید-سلامتی ووووودوستی با خدا آرزو میکنم...

خدای من منو ببخش به خاطر اینکه همیشه تو آغوش مهربون توام اما فراموشت می کنم....خدایا کمکم کن اونقدری که تو منو دوست داری یه کمی شم من عاشق تو باشم...

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم کن لولیک حجه ابن الحسن صلواتک علیه وعلی ابائه فی هذا الساعه و فی کل الساعه ولیا وحافظا وقاعدا وناصرا ودلیلا وعینا حتی تسکنه عرضک طوعا وتمطعه فیهاطویلا    برحمتک یا ارحم الراحمین   آمین

اینم عکسای خونه  ی تکونی شده ی ما با تاخیر....

 

 

 

 

 

 

 

به امید خدا.....تا سال بعد....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)