آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

ليلة الرغائب

1392/3/30 18:04
نویسنده : شادی
896 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي عزيز ومهربونم آرين نازم سلام امشب شب آرزو هاست وميگن همه ي دعا ها مستجاب(انشالله) واسه همين ميخوام دعا كنم..... خداي مهربونم چهار سال پيش كه بهم افتخار دادي مهمون خونه ت باشم بهم گفتن وقتي چشمم به خونه ي قشنگت روشن شد سه تا خواستم رد خور نداره....تمام يه هفته اي كه تو مدينه بودم به اين فكر ميكردم مه ازت چي بخوامو دست آخر به اين نتيجه رسيدم كه هيچي جز خودت ارزش خواستن از تو رو نداره....وقتي به خونهت رسيدم نميدونم چي خواستم و چي گفتم فقط يادمه مثل ابر بهار گريه ميكردمو ميگفتم فقط خودت.....اون موقع ميگفتم آگاهي ....تا آخرش هر چه قدر كه هست....حال ميدونم كه دريا تو يه كاسه جا نميشه....حالا ميگم آگاهيو تسليم.... جالا ميگم نجات.....ميگم خدايا بهمون رحم كن ميگم خدايا نجاتمون بده ....از قهر خودت...از جهل خودمون....از هم نوعامون.....از اون دو روز سخت باقي مونده(روز تولد،روز مرگ،روز رستاخيز)....از اعمالمون كه طوق گردنمونه....خدايا خواسته ي من تو اين شب كه به همه آسوت گرفتي نجاته از كارنامه ي سياهم ...از همه ي اون وبال هايي كه بخاطر غيبت ديگران به گردنمه بخاطر همه ي محاكمه ها وحكم هايي كه خيلي راحت در مورد همه صادر كردم....نجات ميخوام از تنبلي هام از ظلم هايي كه در حق خودم كردم و نماز و روزه هايي كه ازم قضا شد...نجات ميخوام از فكر خرابم كه موقع نماز هر جايي هست الا پيش تو....نجات ميخوان از دست اوني كه مدام تو گوشم مى خونه خيالت راحت جاي تو بهشته!!!!نجات ميخوام از اين روزايي كه بدون حتي يه كار خير تموم ميشن ...نجات ميخوام از روزايي كه جوونيمو ميگيرن و بجاس جز غفلتو تباهي چيزي بهم نميدن....نجات ميخام از غفلتي كه يادم ميبره شكرت بگم كه تو اين بلبشوي قحطي و گرسنگيو بي مهريو جنگ منو از هر نعمتي بينياز كردي. ومن در عوض چي كار ميكنم؟شايد فكر ميكنم اينا حقمه؟ياد اون آيه مي افتم كه توس ميگي هر كس كه ديگه بهش اميدي نيست ما در نعمت غرقش ميكنيم...واي از اون روزي كه همه به جهنم ميريمو دونه دونه نجات پيدا ميكنيم...اگه نجاتم ندي چي؟خداي مهربونم نجات ميخوام.براي همه ...همهي دلايي كه غبار غصه دارن....همهي دلاي آرزومند..آرزوي دل همه رو بهشون ببخش...خدايا چشماي منتظرو از باد نبر...خداي دل مامانايي كه ازغصه بچهاشون شكسته رو شاد كن...تن هايي كه درد دارنو شفابده. خدايا نذار هيچ مردي شرمنده ي زنو بچه ش بشه. نذار هيچ عاشق ومعشوقي از هم دور بمونن.خداي مهربونم تنهايي مخصوص خودته هيچكيو ندار تنها بمونه٠خدايا ظهور آقا رو نزديك كن تا بياد واسلامو زنده كنه تا تموم اين غباري كه به چهره ي اين دين قشنگ نشسته پاك بشه و دنيا بدونه اسلام يعني چي. خداي مهربونم به حق اينشب عزیز همه بچه ها رو در پناه خودت از هرآسیب حفظ کن و تمام این فرشته های کوچولو رو از محبت سیراب کن...آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
27 اردیبهشت 92 15:59
نماز و دعاهاتون قبول عزيزمممم
خدا ارين خوشگل و نازو حفظ كنه هزار ماشالاااااااااا
مرسي پيشمون اومدين عزيزمممممم
من لينكتون ميكنم


مرسي گلم منم حتماً اينكارو ميكنم فقط لپ تابمو دادم سرويس با گوشى هم نميشه....به هر حال مرسي كه شما هم بما سر زدين....بوس و گاز از آران فراموش نشه لطفاً
مـــــــــامـــــــــان حـســـــــــــــــنا
30 اردیبهشت 92 19:46
گفته بودی فعالم؟!!
اره چون دوست دارم کلی دوست داشته باشم با اینکه کلی دوست دارم ولی بازم فک میکنم کمه
من لینکتون میکنم


آفرين به دل مهربونت كه ميتوني همه رو دوست داشته باشي
ممنون كه ميخواي لينكم كني عزيزم
بوووووس
شاه صنم و مامان هانیه
7 خرداد 92 11:30
افسوس که این فرصت از دست ما رفت