آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

اردیبهشت ماه پر تولد

1392/2/26 18:01
نویسنده : شادی
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

آرین خوشگلم دوباره سلام

باورم نمیشه که بالاخره فرصت کردم بشینم وبتو آپ کنم.راستش کلی اتفاق نگفته دارم.تولد خاله سحر-تولد آتیلا جون -تولدخود نازت-تولد عمو محمد-تولد عمه بتول-تولدبابا که تو راهه به اضافه ی اولین روز مهد و داستان علاقه ی شما به اسبو.......

فکر کنم گزارش تصویری از همش بهتره

آرین جونم این هاپو از همون اول واست خیلی جذابه یه موقع هایی ازش میترسیدی حالا هر وقت میریم خونه مامانی اولین کاری که میکنی میری سراغ هاپو!

تولد خاله سحر

بابا توپوله داره عوض نبودنشو تو تولد در میاره یا بهتره بگم در آورده!

اینا هم خود خوشتیپت که تو انتخاب کلاه دچار سر در گمی شدی!

ماشین سواری با کادوی تولد آتیلا

بابا تو عروسی آقا آرش.شما هم خونه مامانازی صفا سیتی تشریف داشتین

تولد عمو محمد(مبارک)

اینم از شما که زحمت رقصوندن چاقو افتاد به گردنتون!

بابا و عمو پیام

هومن فسقلی پسر عمو پیامو فائزه جون

اینو شکار لحظه ها کردم

 

قربونت برم سوارکارم که اینقدر عاشق اسبی...

البته این اسبه خیلی کوچیک بود واسه اینکه برای شما امن باشه

اینم از عادت جدید شما که از خونه یه چیزی ور میداری موقع بیرون رفتن. قربون اون قیافه تم بشم.

اینم از اولین روز مهد که موهاتم کوتاه کردیم کچل شدی قربونت برم

اصلا" نترسیدی گریه هم نکردی پسر شجاع من

اینم عکس سامیار اولین دوستت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
25 اردیبهشت 92 4:26
وااااااااااااااااااااااایی نیگا تیپ این گوگولی با اون پاپیون بستنش



خیلی شیرینی تو عشق سفارشی




وای مادام بوفی عزیز خیلی خوشحال شدم بهمون سر زدین.مادام بوفی جون قراره آرینو ببرم آتلیه .عکساش که آماده شد یه قالب توپ میخوام ازت.بازم ممنون


بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:11
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم
آتيلا جون و مامان شيما
25 اردیبهشت 92 12:20
تفلد قشنگي همه مباررررررررك...
راستي خاله جون مامانت ...... كرده...!؟
خيلي هم خوشمل شدي موهاتو كوتاه كردي...
من كه عاشقتم
خودم تهناييييي...


مرسی خاله جون قشنگم منم عاشقتم
خاله سحر
25 اردیبهشت 92 17:56
آرین جونم اردیبهشتی مثل خودم عکسات هم خیلی قشنگن دست مامان شادی خاله شیما درد نکنه خوشتیپی هزار ماشالله مو کوتاه هم خیلی بهت میاد


مرسی خاله ی عزیزم.دست شما هم درد نکنه که تنهامون نذاشتی
خاله تارا
25 اردیبهشت 92 18:00
آرین جونم تولدت مبارک عکسات خیلی نازن خیلی خوشیپی هلوی خاله تارا خیلیییییییییییییییییی دوست دارم


خاله تارای خوشگلم مرسی عزیزم
مامان حسنا
26 اردیبهشت 92 10:23
هر روز میومدم از پست تولد خبری نبود امروز که اومدم 3تا پست و دیدم ارین عزیزم تولد مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی
ارغوان
6 خرداد 92 19:33
ای جان چقدر خوشتیپی شوما آخه فسقلی...ای جون با اون پاپیونش خیلی بانمک شده فسقلی موفرفری

قبلان هم اومده بودم اینجا اما یادم نیست کامنت گذاشتم یا نه...به هرحال از آشنایی باهاتون خوشحال شدیم






ارغوان عزيز سلام بله كامنت گذاشته بودي منم وبلاگتون اومدم اتفاقاً اون عكس پسرت كه تو درباره ي وبلاگه به آرين من شباهت داره ولي تمام پست هاتون رمز دار بود براي همين نتونستم كامن بذارم