آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

19 اردیبهشت تاریخ عطف زندگی من

1392/2/26 18:00
نویسنده : شادی
957 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای عزیزو مهربونم

آرین عزیزتر از جونم سلام

از وقتی باور کردم غیر از پدر و مادر وخواهرام یه روزی کسایی وارد زندگیم میشن که اونارو هم اینقدر زیاد دوست خواهم داشت اونارو مثل یه هدیه از خدا دعا کردم که از نگاه خدا باشن یادت باشه که خدا همیشه بهتر از سفارشتو برات میفرسته

بنظرم همسر و فرزند هر کس هدیه های خداوندن

خدا هر دوی شما رو تو یه روز بهم داد 19 اردیبهشت87 برای اولین بار چشمام به دیدن روی ماه بابات روشن شد و دقیقا"سه سال بعد 19 اردیبهشت 90 چشمم برای اولین بار روی ماه تو رو دید

این روز قشنگترین روز زندگی منه که بخاطرش خدا رو هزاران مرتبه شاکرم

عزیز دلم دومین سالگرد فرودت به زمین مبارک بخاطر همه ی لحظه های شیرینی که به زندگی منو بابا بخشیدی ازت ممنونیم همون طور که تو جشنت موقع فوت شمعها برات دعا کردم آرزوی من واست سعادت روح- سلامت جسم- شادی دل- سفیدی بخت- بلندی اقبال وعاقبت خیره.آرزو میکنم دلت همیشه به اندازه ی حالا پاک وشاد باشه این بزرگترین سرمایه ی هر کسیه اینو یادت باشه

آرین نازم تو خونه کوچیکو صمیمیمون یه جشن کوچیک گرفتیم تا بگیم که چقدر از اومدنت خوشحالیم و کسایی هم که ما رو دوست داشتن تنهامون نذاشتن.تو جشن تولدت مامان نازی-مامانجون-مامانی-خاله شیما-خاله تارا-عمه پریسا-خاله سپیده-خاله سحر-عمه بتول-خاله مهسا-طلا جون-خاله فائزه-هدی جون دیار کوچولو هومن فسقلی رادین جون والبته آتیلای عزیزم همگی بودن که از همه ممنونیم خصوصا از ماما نازی که شما مریض احوال بودی حسابی اذیتش کردی و با اینکه مامان گلم خودشم حال ندار بود دلش نیومد شما گریه کنی و به هر سازت میرقصید

این هم از تزیینات که بابای مهربون زحمتشو کشید

اینم از عکس کیک تولد دو سالگیت که مثل خودت شیرینه

اینا هم پسر خاله ی فسقلی تو با پسر خاله فسقلیه من!

عشقم دلم میخواست یه عالمه عکس ازت بگیرم اما بد جور سرما خورده بودیو کم حوصله بودیو اصلا"همکاری نکردی موقع شام هم که قرار بود یه مراسم کوچیکی هم در حضور باباها و عمو ها داشته باشیم متاسفانه خوابیدیو ما هم نبردیمت که مامان عزیزم هم بخاطر تو نیومدو موند خونه.دلم خیلی سوخت که نتونستی از جشن تولدت لذت ببریافسوس

اینم از خواهر گلم که این قدر منو شرمنده کرده بود تو وب آتیلا جونم.خواهر نازم هر کاری کردم واسه قند عسلم کردم منتی هم ندارهماچ

آرین قشنگم اگه وقت کردم حتما"از هدیه هات عکس میگیرم برات میذارم تا یادگاری باشه درضمن عمو امیر وخاله نیر هم با اینکه نتونستن تو تولدت شرکت کنن کادو هاشونو فرستاده بودن.ممنون.

شیشه ی عمرم عمرت طولانیو پربرکت عزیزم صد سال به این سالهاقلبماچ

خیلی عاشقتم.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آتيلا جون و مامان شيما
25 اردیبهشت 92 12:17
سلام آرين جونم قربونت بشم من...
دو سال از وجود نازنينت تو خانواده ي ما كه با وجود تو بركت و سرزندگي و عشق و شور و شوق پيدا كرد ميگذره...
دو سالي كه مثه برق و باد گذشت و تو اين برق و باد ي آقاي كوچولوي آروم و بي سر و صدا و ريزه ميزه تبديل شد به فسقلي خان خونه هامون كه به شيريني و نمكي و شيطوني و شلوغي و آتيش سوزوندن شناخته ميشه...
آرين خاله برات ي عمر طولاني ميگم هااااااا...
با عزت ميگم هاااااااا...
خوب خوب و در حد تيم ملي ميگم هااااااا...
خلاصه همه جوره جور جور و تيپ تيپ و خوشمزه باشه ايشاا...
تولدت هم خيلي مامان و بابا زحمت كشيده بودن....
كلي بهمون خوش گذشت و كرمامونو ريختيم...
ديسكو ديسكو پارتيزااااااااني....

مرسی خاله ی عزیزم که به وبم سر میزنیو با نظرات قشنگت منو خوشحال میکنی دوست دارم خیلی زیاد
خاله سحر
25 اردیبهشت 92 17:42
آرین جون ناز ودوست داشتنی تولدت مبارک عزیزم عاشق اون بغل کردن هات هستم که من میبینی میپری بغلم تولدت خیلی به همه خوش گذشت دست مامان شادی وبابا علی درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن ان شاللاه همیشه کنارت پر آدم های باشه که خالصانه خیلی دوست دارن و تعداد این آدما بیشتر بیشتر شه


مرسی خاله سحر جون .تولد شما هم خیلی خوش گذشت انشالله که شما هم 120 ساله بشی
شاه صنم و مامان هانیه
26 اردیبهشت 92 23:02
ارین جونم تولد دو سالگیت مبارک باشه عزیزم
انشالا تولد 120سالگیت اقاپسر گل
انشالا زیر سایه مامان شادی گلت و بابا علی با خوبی و خوشی زندگی کنید
راستی عزیزم عموحمیدم تبریک میگه
میبوسیمت گلم


مرسي عزيزم
ممنون كه به ما سر زدي
جاتون خيلي خالي بود ياد تولد صنم گلي بخير كه همه دور هم جمع بوديم راستي بشقاب خاله ت هنوز پيش منه هر بار كه ميبيممش كلي شرمنده ميشم اينقدر دير شده روم نميشه ببرم پسش بدم) ؛
SaYa
10 خرداد 92 21:07
aziza tavalodet mobaaaarak ba arezooye behtarina barat


مرسی خانمی ممنون از محبتت