آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

على عزيزم تولدت مبارك

1392/3/30 18:08
نویسنده : شادی
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداي بزرگو مهربون

آرين عزيزم سلام امشب تولد باباي از گل بهترته واگه اجازه بدي مي خوام از وبلاگت استفاده كنم تا بگم كه چقدر اين روز برام مهمه....پس با اجازه.... نكته:چون لپ تابم خرابه اين پستو با گوشي ميذارم كه هم درست تايپ نميشه وهم امكان آپ لود عكس ماهتو بهم نميده....پس شرمنده.... حقارت واژه ها را وقتي فهميدم كه از توصيف مهربانيهايت قاصر بود....علي مهربونم تولدت مبارك.... عزيزم خيلي خوشحالم كه معاصر تو متولد شدم خوشحالم كه تو موقعيت جغرافيايي تو به دنيا اومدم خوشحالم كه قبل از هركس ديگه اي سر راهت قرار گرفتم وخوشحالم كه موفق شدم تو دلت خونه كنم ويك كلمه خوشحالم كه مال مني ...ميخوام بگم دوست دارم بخاطر همه ي شادي اي كه تو زندگيم از تو دارم به خاطر همه اون انرژي مثبت تموم نشدنيت بخاطر تصوير زيبايي كه از زندگي و آينده برام ميسازي به خاطر تمام صفت هايي كه از تو دارم به خاطر همهي عزتي كه بواسطه تو دارم به خاطر اينكه پاكي و پاكيو ياد منم ميدي ...دوست دارم بخاطر برق چشات ...گرمي نگات...صميميت حرفات...و ازت ممنونم بخاطرهمه وقتايي كه بد خلقيامو تحمل ميكني بخاطر اينكه خواسته هام برات مهمه بخاطر اينكه سعي ميكني دركم كني بخاطر همه اون غصه هايي كه موقع اومدن ميذاريشون پشت در...به خاطر همه ي شادي هايي كه با من قسمت ميكنى ولي غصه هاتو از من قايم ميكنى...ازت ممنونم وعاشقتم گلم عمرت طولاني باشه و سايه ت رو سر ما مستدام هميشه به قداست چشمانت ايمان داشته ام چه كسي چشمان تو را رنگ كرده است؟كي گيتي بار دگر همچون تويي خلق كند؟فقط يك كلمه فرشته اي در قالب يك انسان...بهانه زندگيم تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 اردیبهشت 92 3:22
سلام شادی عزیزم ...
من و شیما جووووون با هم دوستیم و خیلی در ارتباطیم...
بنظر من بهترین دوست منه ...
گلم تازه فهمیدم که وب پســــرخاله عزیز آتیلا جون همون بنده سفارشی ه
دوست دارم لینکتون کنم البته اگه اجازه بدین ..پس اگه موافق بودین بهم خبر بدین ...
راستی تولد همســــــر و بابای آرین جووووووووون و تبریکـــ میگم ...

سلام عزيزم
زينب جون من تعريف شمارو از شيما خيلي شنيدم
شما خيلي خانمي مهربون
خوشحال ميشم لينكم كني
من لپ تابمو دادم سرويس چند روز بود كه سعي ميكردم با گوشي كامنت بذارم كهنميشد اين جوابم به زحمت گذاشتم شرمنده از تاخيرم عزيز
محسن
28 اردیبهشت 92 8:08
تولدی مبارک علی آقا
با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید.
هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید.
با آرزوی موفقیت برای شما


ممنون از حضورتون
ميشه بيشتر توضيح بدين؟
مامان ایسا
30 اردیبهشت 92 13:27
سلام مامان خوب ارین .
پسر نازت خیلی خوشگله.تولدت بابای ارین هم مبارک انشالاه سالیان زیادی در کنار هم خوش و سلامت باشین.
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


عزيزم مرسي از حضورت
مـــــــامــــــان حـســــــــنا
30 اردیبهشت 92 19:44
شادی جونم تولد مرد زندگیت مبارک....




مرسي عزيزم

بووووس


شاه صنم و مامان هانیه
31 اردیبهشت 92 0:08
شادی جونم تولد بهترین و عزیزترین مرد زندگیت مبارک اشالا سالگرد 100 سالگی همسرت با خانواده عزیزت جشن بگیری


مرسي هانيه عزيزم شنيدم ٦تير مياي انشالله
به شدت مشتاق ديدار...
صنم خوشگله رو ببوس به مامان و آقا حميد وسميرا جون سلام برسون
بوووس
علی
31 اردیبهشت 92 9:30
شادی عزیزم ازت به خاطر همه خاطره های زیبایی که برام به وجود میاری و باعث میشی خوشحال شم ممنونم
خیلی دوست دارم (تا همیشه)


مرسي گلم
تو وآرين همه چيز منىد خوشحالي شما آرزوي منه
منم عاشقتم عزيزم
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 13:02
تولد باباي مهربونو همسر خوبتون مبارك عزيزم
ايشالا سايش هميشه بالا سرتون باشه دوستمممممممم


مرسي مرجان جونم
روز مرد مرداي زندگي تو هم مبارك باشه عزيزم
مامان ایدین
31 اردیبهشت 92 17:56
تولدش مبارک باشه ایشالا صد سال به این سالا


مرسي خانمي
ممنون از محبتت
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 1:09
روز پدر مبارككككككككككككككك


مرسي گلم
چقدر شرمنده م كه من واسه اين روز پست نداشتم
فرزانه مامان آرین مهر
6 خرداد 92 23:50
سلام ماشالله چه پسر نازی دارید خداحفظش کنه منم یک پسر بنام آرین مهر دارم که چند ماهی از آرین جون کوچکتره اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبرم کنید من که خیلی خوشحال میشم وباعثه افتخارمه
مرجان مامان آران
7 خرداد 92 7:41
براي شادي مهربونممممممممممم و پسر خوشگلش
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 9:39
سلام آرین عزیز و مامان شادی گلش تولد بابای گلت مبارک ... انشاله سالیان سال خوش و خرم در کنار هم خوش و خرم زندگانی بفرمایید وبلاگ خیلی خیلی باسلیقه ای دارید مبارکتون باشه ... من خیلی لذت بردم و دوست دارم اسم عرفان در کنار دوستان آرین جون باشه اگر افتخار دادین با هم دوست بشیم ... لطفا خبرم کنید ... با بهترین آرزوها در کنار آرین و پدر خوبش
SaYa
13 خرداد 92 23:49
سلام شادی جون خوبی؟
تولد آقا علی بهشون تبریک میگم و امیدوارم که سایشون همیشه بالا سر تو آرین جون باشه
گل پسر از طرف من ببوس عزیزم


مرسی عزیزمن
SaYa
17 خرداد 92 14:27
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟ مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!! اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم... شاد باشی
SaYa
18 خرداد 92 22:20
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است.... پس آنگونه جاری شــــوید که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ... نه نـــــــفرت در دلشـــــــان برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده
SaYa
20 خرداد 92 15:42
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
21 خرداد 92 2:20
ســــــــلام خانم کجاااااااااااااااایی ؟؟؟
طناز
24 خرداد 92 20:04
سلام مرسی خوشحالم از وبلاگ من خوشتون اومد 33 سالمه
مامان کوثری
26 خرداد 92 14:33
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مامان آینده یه فسقلی
30 خرداد 92 21:14
تولدشون مبارک عشقتون برقرار
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 15:14
تبریک تبریک تبریک

مرسی عزیزم ممنون