آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

آرین جون در آستانه دو سالگی

1392/1/27 17:30
نویسنده : شادی
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

آرین خوشگلم سلام

داشتم با خودم فکر میکردم چه جوری میتونم اون احساسی که موقع بوسیدنو بغل کردنو لمس کردنو بو کردنو نگاه کردن به تو بهم دست میده رو توصیف کنم اون حس شیرین خوشبختیو شکرو اون لرزش گرمو تو دلم اون احساس آرامشو...نوچ...نشد نتونستم...فقط همین قدر می دونم که این احساسو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم...تمیتونی بفهمی چقققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر دوست دارمقلب

این روزا که زبانو ورزشو بیخیال شدم از صبح تا شب با هم تنهاییم بیرون میریم بازی میکنیم حموم میریم خلاصه کلی با هم حال میکنیم نمیتونم بگم از اینکه خونه نشین شدم خوشحالم ولی از این که با توام خوشحالم همدیگه رو خیلی خوب درک میکنیم باهم خوب کنار میایم ومن از هر ثانیه با تو بودن لذت میبرم

از کارای جدیدی که تازهگیا یاد گرفتی یکیش اینه که به تقلید از من چادر میندازی رو سرتو رکوعو سجده میری وای که خدا چقدر از این کارت لذت میبره حتما(قبوله انشالله عسلم)دیگه اینکه شبا که چراغارو خاموش میکنم چند دقیقه صبر میکنی که یعنی مثلا من خوابم برده نمیفهمم بعد تو آروم بلند میشی شیشه شیرو پستونکو پتوتو بر میداری میری هال پیش بابت میخوابی اون بیچاره هم بالشو پتو شو میده بتو رو دستش میخوابهخیال باطلعزیزم....اولین باری که این کارو کردی بیچاره زهرترک شده بود که این موجود کوچولو چیه تو تاریکی رفته زیر پتوشتعجب

چند روز پیشا مامان جون مهربونت برات دوتا جوجه خرید که هم خوشت میاد هم یه کوچولو میترسی اما شجاعی قربونت برم با اینگه یه کوچولو میترسی بازم آروم آروم نزدیکشون میشی دستتو دراز میکنی نازشون کنی بعد به دستت که میخورن دستتو میکشیو ریسه میریخندهقربون خنده های ریزریزت

کلا رابطه ت با حیوونا خوبه همین دیروز یه سگ کوچولو دیدم اسمش پانی بود کلی نازش کردی بوس فرستادی باهم بدوبدو کردین دست آرم با گریه زاری ازش جدا شدیگریه

تقریبا میتونم بگم همه حیوونای معمولی رو میشناسی مثلا

جی جی=جوجه           هاپو=سگ         پیسی پیسی=گربه     قار قار=کلاغ      مااااااااا=گاو           کواگ=اردک            دهنتو بازو بسته میکن=ماهی          همممممم(با اخم)=شیر یا پلنک       او او=میمون      کوه کوه=اسب  

علاوه براینا کلمه هایی که میگی اینان:

تن سد=تموم شد    آب بیدی     گاگو=پینگو (کارتون مورد علاقت)        تپس=کفش     دردر =بیرون      گاغن=ماشین       شووووووو(با حرکت دست)=هواپیما      ب ب=بچه    باب باب=تاب    بوب=توپ     اگو=الو

باضافه ی اونایی که الان یادم نیست

کتاب خوندنو خیلی دوست داری و تمام صفحاتو به زبون خودت واسم توضیح میدی

هر شب باهم مسواک میزنیمو رخت خواب بابارو براش میاریم تو همه کارای خونه ام بهم کمک میکنی جارو میکشی گرد گیری میکنی خلاصه خیلی ماهی

قربون شکل ماهت برم الانه که بیدار شی

پیشاپیش تولدت مبارکماچ

      

 

اینم جوجه کوشولوی منو جوجه ی جوجوم

اینجا حواست پیش اون یکی جوجه س

 

انجا که هم میترسی هم شجاعی

انم عکس پانی

انم آتی جونه که داره پشمک میخوره شماام پی شیطونی بودی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آتيلا جون و مامان شيما
27 فروردین 92 17:44
سلام شادي جون


اول از همه قالب جديد مبارك...


دوم اينكه مامانش آتي ميگه- بيا ميگه-كيه ميگه...


بلبل زبوني شيرين من واسه خودش...


عكسهاشم كه مثه هميشه ماهن...


بس كه خوشجيله...


بابت عكسهاي آتي هم ميسي خالش...


آرين خوشمل من پيشاپيش تولدت مبارك ويتامين من...




راست ميگي خاله ش اونا يادم نبود اضافه ميكنم حتما
بارم مرسى كه به كلبه ى خالى از نظر ما سر زدين




ر










شاه صنم و مامان هانیه
2 اردیبهشت 92 11:45
سلام شادی جون خداحفظش کنه واستون ماشاللا واسه خودش دیگه مردی شده خیلی شیرین شده
بلبل زبونی هم که میکنه این گل پسر
ببوسش


مرسى هانيه ى عزيزم خدا صنم خوشگل ما رو هم حفظ كنه
اميدوارم هرچه زودتر باز همديگه رو ببينيم
به آقا حميد و مامانوهمه ى خانواده سلام برسون