آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

بنده ی سفارشی

خرم آن نغمه که مردم بسپارند بیاد......

1392/1/21 19:06
نویسنده : شادی
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

آرینم برگ گلم سلام

امروز داشتم با خودم فکر میکردم که تو کی از این وبلاگ با خبر میشی؟!اصلا چقدر برات جالبه که بخوای بخونیش؟داشتم با خودم فکر می کردم که اگه مامانم یه همچین وبلاگی داشت و اونوقت همه چی رو ریز به ریز توش ثبت می کرد اون وقت چه جوری بهش می گفتم "شما واسه من چیکار کردی؟"...اگه بخوام یه چیزی بنویسم که واقعا به دردت بخوره چی باید بگم واقعا"؟

راستش همیشه فکر میکنم علامه دهرمو از همه بیشتر میفهمم ولی وقتی تو یه آن ازم بپرسن "الان بزرگترین آرزوت چیه؟"یا"یه دعا بکن"یا"هدفت تو زندگی چیه؟"میگم باید فکر کنم .این یعنی چی؟....

زندگی تو همین اتفاقای ساده وروتین زندگی یه حرفایی داره که معمولا ما متوجه نمیشیم یا میشیم ولی زود فراموش میکنیم....مثلا"همین هفته پیش یه موقعیتی پیش اومد تا یه خونه ی بهترو بزرگترو راحت تر بگیریم که تو آخرین لحظات یه اتفاقی افتاد و قسمت نشد(شکر)ولی یه درسی که از این مسئله گرفتم این بود که تو اون یه هفته ای که قرار بود از ایجاپاشیم هر اتفاقی که میافتاد واسه خونه بر عکس همیشه که حرص و جوش می خوردم اصلا" برام مهم نبود.چون میگفتم موقت اینجاییم.

تو مقیاس بزرگتر این دنیا همون خونه موقت ماست که اینقدر براش حرص وجوش میزنیم واسه اینکه باور نداریم آره یه روز باید بریم همه می دونیم که یه روز میمیریم ولی اعتقاد داریم که اون روز هیچوقت نمیاد

امروز سر نماز بعد دعا به دستام نگاه میکردم که هنوز جوونن با خودم فکر کردم این دستا الان 27سالشونه اصلا نفهمیدم کی 27 ساله م شد اگه خیلی عمر کنم چند تا 27 ساله دیگه عمر دارم؟ یکی؟دوتا؟سه تا؟

به قول خدا  انسان همیشه تو ضرره مگه اونایی که خدا  رو میشناسنو خوبن.(سوره والعصر آیه ی سوم)

خدایا شکرت بخاطر حال خوبمونلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شاه صنم و مامان هانیه
24 فروردین 92 8:15
شادی جون عزیزم انشالا 5تا 27 دیگه عمر کنی در سلامتی کامل همراه همسر مهربان و بچه های عزیزت
راست میگی همه با اینکه میدونیم عمرا کوتاهن ولی باز حرص میخوریم عجبا
از رو ماه ارین جون ببوس


مرسى هانيه جون كه به وب ما سر ميزنى آدرس گل صنم هم بزار بيام روى ماهشو ببينم
شاه صنم و مامان هانیه
24 فروردین 92 23:48
سلام شادی جون اره گلم راست میگی دنیا خیلی بی ارزش ولی ما به خاطرش خیلی کارای با ارزش میکنیم عزیزم امیدوارم 5تا 27سال دیگه هم عمر کنی و همیشه به جمع خانواده گرمتون اضافه بشه
خاله سحر
31 فروردین 92 23:28
شادی جون مطالب وپیام های خیلی قشنگی به آرین کوچولو میده که تو آینده ازت ممنون میشه فقط نمیتونم بزرگ شده این فسقلی نازتصور کنم خیلی ماه دوسش دارم


مرسى سحر عزيزم كه محبت دارى به ما سر ميزني ممنون