آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

بنده ی سفارشی

سال 1392 مبارک

1392/1/18 16:35
نویسنده : شادی
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

آرین جونم سلام

خدا رو شکر که بالاخره یه فرصتی دست داد تا به وبلاگت سر بزنم

به همین زودی سال 91 رو هم پشت سر گذاشتیم و فردا عیده.خدا رو شکر.انشالله سال جدید مثل امسال سال خوبی باشه.خدا این جمع سه نفره ی ما رو حفظ کنه و همیشه به اندازه همین الان عاشق وصمیمی و خوشبخت باشیم.دعا میکنم خدا طعم این آرامشو به هر خانواده ای بچشونه.

این روزای اخیر حسابی شلوغ گذشت.امتحان و خونه تکونیو مهمونیو خریدو کادو......

و تو جگر گوشم دوماه مونده به تولد قشنگت هر روز از روز قبل شیرین ترو خواستنی تر هستی

همین چند روز پیش بنا به اصرار مامانا وباباها و اینا....برای اولین بار بردیمت آرایشگاه تا فرفری های موهاتو کوتاه کنیم بماند که اونجا چه قشقرقی بپا کردی آقاهه بیچاره از هر طرف که میومد کوتاه میکرد منم نگران بودم که نکنه بد شه وقتی کارش مثلا تموم شد شکل موش آب کشیده شده بودی و لی بعد که موهاتو خوش کرد خوشم اومد

بیچاره بابا!

اینم از بعدش

خیلی خوشگل شدی قربونت برمقلب

فقط یه مشگلی هست که اصلا نمیذاری ازت عکس بگیرم حتما باید عکس خودتو ببینی.انوقت یه همچین شکلای بامزه ای در میاری

تازه تو کارای خونه هم بم کمک میکنی

دست گلت درد نکنه فدات شم واقعا نمیدونم اگه تو کمکم نمیکردی چه جوری باید این همه کارو انجام می دادمبغل

احساس میکنم تموم سعیت اینه که به من بفهمونی که بچه نیستی

صندلی غذا!!!وا!مگه من بچه م؟!تعجب

قربونت برم که چه قدرم مغروری.حتی با این تیپ.....

به به...چه نقاشی قشنگیم کشیده....فقط تا دوباره موبایلو دستم دیدی بدوبدو اومدی که بگیری....

این پوتینام مامان جون از کربلا آورده بود که خیلی دوسشون داری

این عکسم خیلی دوست دارم همینجوری

پسر شکلاتیمژه

یه نکته ی جالب هم اینکه وقتی تو خونه ایم بیشتر به من وابسته ای و همش دنبالمی ولی تا پا مونو از خونه بیرون میذاریو انگار نه انگار که هیچ سنخیتی با هم داشته باشیم فقط باباتو تحویل میگیری و سعی میکنی کاراشو تقلید کنی مثلا وقتی بابات برای سلام دستشو میبره بالا عینا تقلید میکنی که اینکارت خیلی بامزه س

دست آخرم یه عکس از هفت سینمون که چون قراره انشالله بریم سفر بیشتر وسایلاش مصنوعیه ولی حاضری نیست با بابات دوتایی درستش کردیم

نمیدونم چرا آپلود نشد قسمت نیست انگار

بازم دعا میکنم سال نو واسه ی همهی آدمای خوب دنیا که یاد خدا تو دلاشون جا داره وبد کسی رو نمخوان سال تحقق آرزو هاشون باشه

مامانا....باباها.....نی نیهای خوشگل....سال نوی همگی مبارک

 

 

اینم از عکس هفت سینمونهورا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آتيلا جون و مامان شيما
30 اسفند 91 11:15
الهي قربون مو كوتاه كردنت بشه خاله... فدات شم چ گريه اي كردي... ولي خيلي با مزه بود كلي قلقلكم اومد و خنديدم... اون عكسي هم ك شادي جون دوست داره و هم خيلي دوست دارم هيلي هيلي ماهه... دست پسمل گلم درد نكنه ك ب مامانش كلي تو خونه تكوني كمك كرده... و همچنين خوشحالم ك بابا جون موفقت رو الگو قرار دادي واسه خودت خاله جون... ايشاا... مثل بابا جون پسر خوبي واسه مامان و بابا داماد خوبي واسه مامان جون و بابا جون فسقلي خانومي كه قرار عروست بشه... شوهر خواهر خوبي واسه ب قول خودمون بالدوزت ... عمو خوبي و باجناق خوب و برادر خوب و... و فرد موفق و مفيدي واسه جامعه باشي عزيزم... سال نو مبارك...