آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

بنده ی سفارشی

یک ونیم سال به شیرینی عسل 2

1391/10/19 18:19
نویسنده : شادی
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

به اسم خدا

عزیز دلم خیلی غصه می خورم که دیردیر به وبلاگت سر میزنم دلم میخواد لحظه به لحظه ی خوشبختی رو که خدا بواسطه ی تو طعم شیرنشو به من میچشونه اینجا ثبت کنم.همه دلبریهاتو همه ادا اصول شیرینتو...متاسفم که وقت کم میارم.ازت ممنونم به خاطر همه ی وقتایی که میای بغلم میکنی واون لذت وصف نشدنیو بهم هدیه میدی دوست دارم عزیزم خیلی زیادماچ

تو این عکس تقریبا 5 ماهه ای تازه به کمک عروسکات تونستی بشینیلبخند

آرین گلم این عکسو تقریبا 6یا7 ماهگیت گرفتم اون موقع ها هر شب تا ساعت 3ونیم بیدار بودی رکوردت 5صبح بود ولی حالا میدونم که من بلد نبودم بخوابونمت.تو این عکسم ساعت3سدلقک

تو این عکس نه ماهته و حسابی آقا شدی و خودت نشستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آتيلا جون و مامان شيما
20 دی 91 13:55
آرين جون و مامان شادي مهربون سلام خدا عزيزت رو واست حفظ كنه ايشاال... هميشه خوشبختي زير سقف خونه ي سه نفريتون جاري باشه از گزند ناخوشيهاي روزگار در امان باشيد دوستون دارم بوس
آتيلا جون و مامان شيما
25 دی 91 12:58
سلام خاله جون طبق معمول من اولين نفري هستم كه اومدم پسشتون آخه من خيلي دوست دارم ميخوام عكسهاي جديدت رو ببينم ، ولي .... ماماني جون مهربون خواهر جون يه كم تند تند آپ كن وبلاگ عزيزمو من متظرتونم ميبوسمتون بوووووووووس
مامان حسنا
30 دی 91 13:24
ماشالا چه بچه ی نازی ایشالا خدا حفظش کنه.....عزیزم خوشحال میشم پیش ماهم بیای
خاله شیما
10 بهمن 91 18:32
آرین عشق خالشه... من جیگلتو خورده بودم... نفس من بیدی... عاشق اون موهای فرفریتم... فی فیه منی... بوووووووووووووووووووووووس
آتيلا جون پسر خاله
16 بهمن 91 14:43
سلام پسر خاله ، آرين جون... خوبي داداش...!؟ ببين داداشي هر چند گاهي اوقات سر گوشي مامانم دعوامون ميشه... يا دوتا مونم گير ميديم به ي اسباب بازي بازم دعوامون ميشه... يا زور من به تو نميرسه ، حرص ميخورم... ولي خوب خوشي ها و عشق و محبت ها هم كم نيست... با همه ي اين ها ميدونم كه خاطرمو ميخواي... داداشي از قديم گفتن دل به دل راه داره،دروغ نباشه واسه ما خيلي عزيزي... چاكريم داداش...
شاه صنم و مامان هانیه
28 بهمن 91 13:59
سلام شادی جون من تازگیا عضو وبلاگ شدم الانم وبلاگ ارین خوشگلو دیدم خیلی ساده و زیباست از هر کلمت میشه احساسات مادرانتو درک کرد خدا براتون حفظش کنه ببوسش پسر گل به علی اقا هم سلام برسون