آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

انرژی بابا

1391/9/20 10:26
نویسنده : شادی
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی نازم

این اولین مطلبیه که بابا داره واست مینویسه

اول اینکه میدونی چرا بهت گفتم انرژی بابا چون تو باعث انرژی گرفتن منی

میخوام یه کم برات حرف بزنم عزیزم

تو از وقتی که به دنیا اومدی و تو جمع سه نفری ما وارد شدی به زندگی من و مامانت رنگ و بوی دیگه ای دادی منو بیشتر از قبل عاشق مامانت کردی و بهم افتخار بابا بودن رو دادی ازت ممنونم که باعث شدی من این حس زیبا رو تجربه کنم امیدوارم روزی برسه که من یک همچین روزی رو به تو تبریک بگم و تو شادی تو منم سهیم باشم

پسر عزیزم من و مامانت به خاطر اینکه پیش مایی خیلی خوشحالیم تو  از وقتی به دنیا اومدی به من اونقدر انرژی دادی که حاضرم هر کاری بکنم که تو همیشه شاد و سالم وموفق باشی امیدوارم هرگز از من به خاطر بعضی سختگیری ها تو اینده نرنجی چون همه ی این کارام به خاصر اینه که میخوام تو اینده  مرد موفقی باشی و من و مامانت بهت افتخار کنیم عزیز دلم میخوام بهت بگم  وقتی بزرگ شدی یادت نره که مادرت برات چقدر زحمت میکشه قدر اونو بیشتر بدون چون کنار من تو مرد این خونه هستی و مامابه ما خیلی وابستس  مرد باید دل بزرگی داشته باشه تو هرچقدر که از لحاظ سنی و علمی و جایگاه اجتماعی بزرگ باشی بازم واسه مامانت همون ارین ناز و فندقی اون بعد از من همه چشم امیدش به تو و من یقین دارم تو هیچ وقت نا امیدش نمیکنی چون تو پسر منی و شیر کوچولوی من

بعد از این زود زود باهات حرف میزنم

دوست دارم و همیشه پشت سرتم      بای بای                                        دوست وپدرت علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله شیما
25 آذر 91 16:28
سلام آرین جون خاله خاله قربون انرژیت میشه فسقلی وجودت واسه ما جز دلایلی شده که میتونیم بابتش خدا رو هزاران مرتبه شاکر باشیم با هر بار به آغوش کشیدنت می تونم بفهمم که چقدر هر روز واسم عزیز تر میشی و خواستنی تر ، وعشقم نسبت به تو روز به روز بیشتر . شاید باور نکنی ولی به خدای آسمونا قسم که اندازه ی آتیلا واسم عزیزی و به همون اندازه دوست دارم و نگرانتم و هر شب جای اسمت بعد آیت الکرسی هایی که میخونم محفوظه. برات بهترین آرزو ها رو دارم آرزوی نیک بختی خوش بختی و عاقبت بخیر شدن آرزو دارم هیچ وقت خنده از رو لبات یاد خدا از دلت و نور امید از چشمات کم نشه وسال های سال با پدر و مادری که قد هزار تا دنیا دوستت دارن خوشبخت زندگی کنی.
ماما نازی
3 دی 91 17:05
نوه ی عزیزتراز جانم دوست دارم وازخدا برایت ارزویخوشبختی در کنار پدرومادر مهربانت رادارم مادر بزرگت فدای اون قیافه ی نازومهربونت بشه خدا همیشه نگهدارت باشه عزیزم