آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

این روزا روزای دلتنگیه.....

1392/4/3 18:27
نویسنده : شادی
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

آرین گلم سلام

تو شهری که ما زندگی میکنیم مهد کودک یعنی زندون....خیلی گشتم تا جایی رو پیدا کنم که که تو بتونی یه چند ساعتی در روز با هم سن سالای خودت بازی کنی و هم لذت ببری هم کمتر حوصله ت سر بره...ولی ....هیچی نگم بهتره....

این روزا روزای دلتنگیه...وقتی افسرده میشم بیشتر از همه دلم برای این میگیره که از دیدن این همه دلخوشی های خدای مهربونم کور میشم...حس افسردگی یه جورایی واسه آدم لذت بخشه چون نفسش کمک خواستنه...یعنی میخوای یه تحول بزرگ ایجاد کنی ولی نمیدونی از از کجا و چه جوری...می خوای همه متوجه این حالت بشن...میخوای یکی بیاد دستتو بگیره ...یه پیشنهاد ...یه راه حل که همه چیزو عوض کنه....منتظری یکی پیدا بشه بیاد تورو از این وضعیت نجات بده...ولی اون کس هیچکس نیست بجز خودت ....البته نه خود خالیت...خودت که به خدا توکل کرده باشی....آآآآآآآآآآآآآآخ خ خ ....چه قدر از بعضی کارای گذشته م پشیمونم....آآآآآآآآآآآآآخ خ خ که چقدر پیش خدای خودم خجلم....آآآآآخ که چقدر متضررم....

دلم میخواد بگم ...برای علیم بگم...وقتی که فکر میکنم میبینم تمام خوبیو زیباییمو از نگاه تو دارم...مهربونم تو همیشه اونقدر از من ستایش میکنی ومن تحسین میکنی که من باورم میشه زیبا وخوبم...تمام ا ارزشی که دارم از توست...اونقدر به من بی منت میبخشی که باورم میشه اون چیزیو که نیستم...در حالی واقعیت من تویی...تو خودت لایق همه ی خوبی های عالمی....من خود ناچیزمو پشت هیبت تو پنهان کردمو باور کردم که این هیبت از منه...شاید حتی اجازه دادی من تورو محتاج خودم ببینم.......با اینکه میدونستی این طور نیست خواستی که من این طور فکر کنم... تو بزرگتری دارایی منی عزیزم ...دوستت دارم و ازت ممنونم...بخاطر گذشته...حال...آینده منو ببخش

خدای مهربونم من از خودم نا امیدم ولی به تو امید وارم....خودمو...پسرمو...همسرمو....همه عزیزامو به تو میسپارم...

ربنا امنا فاغفر لنا وارحمناوانت خیر الراحمین......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دوست
31 خرداد 92 12:42
سلام شادی جان
علت این حالات روحی به بیوریتم بدن مربوط میشه این سایت اطلاعات بیشتری بهت می ده
http://www.raze4fasl.com/4fasl/fulldesc1/
و از اینجا می تونی نمودارشو به صورت ماهانه ببینی
http://www.facade.com/biorhythm/

مرسي ازمحبتت عزيزم مطمينم خيلي بهم كمك ميكنه واست دعا ميكنم
موفق باشي
صبا خاله ی ایسا
2 تیر 92 15:13


پسرمون چه خوشتیپه


فدات شم ممنون البته به پای خوشگلی ایسا ی گلم نمیرسه






SaYa
2 تیر 92 16:32
سلام شادی جون خوبی؟چه خبر عزیزم؟آرین جون خوبه؟آخی بابت مهدکودک ناراحت شدم ولی عزیزم
ببرش پارک اگه وقت داری
عزیززززم منم یه مدت افسردگی داشتم هرچند به گفته دیگران روحیم خیلی خوب شد اما خب اون دورات گذروندم
دقیقا میفهمم که چی میگی گلم
عزیزم به گذشته فکر نکن...سعی کن فراموش کردن یاد بگیری
منم با این سنم دوس دارم خدا یه فرصت دیگه بهم بده اما غیرممکنه که یه فرصت دیگه برای زندگی بدست بیاد
اما بدون که فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی و بس
عزیزدلم شادی مهربونم
هیچ انسانی خودش کامل نیست اینو تو و من و همه میدونن
خدا تورو سلامت آفریده
تورو لایق مادری دونسته
و بدون که تو جزو بنده های خوووب خدا هستی باور کن عزیززززم
خدا ایشالله سایه همسر گلت بالای سر تو آرین جون نگه داره مهربونم
مواظب خودتون باش عزیزم

مرسی سایای عزیزم

صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 19:25
خصوصی برات گذاشتم عزیزم چک کن
مامان ایدین
2 مرداد 92 10:03
جیگرتو خوش تیپ ........


مرسي عزيز دلم فداي محبتت
الهام
9 مرداد 92 3:21
سلام یه توصیه ی دوستانه داشتم خدا پسرتونو واستون حفظ کنه فقط نذار عشق زیاد مانع تربیت درست بشه تربیت بچه ها از همه چی مهمتره چیزی که متاسفانه خیلیا ازش غافلن و با این کار به بچه ناخواسته ظلم می کنن یقین دارم که شما به لطف خدا پسر شایسته ای رو تحویل جامعه میدین چون خدا رو تو قلبتون دارین بهترینها رو واسه شما و پسر قشنگتون آرزومندم.

مرسی الهام جون ممنون از توصیه ی خوبت
ندا
7 اردیبهشت 93 16:17
سلام عزیزم ماشاالله چه پسرنازی داری خیرشا ببینی دوستداشتی به منم سر بزن منتظرتم عزیزم
شادی
پاسخ
سلام ندا جون محبت کردی که بما سر زدی...وبلاگ قشنگی داری...