آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

بنده سفارشی

1391/9/10 9:41
نویسنده : شادی
2,073 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بخشنده ومهربان

امنا بالله و توکلنا علی الله اللهم اننا نسئلک خیر امورنا کلها و نعوذ بک من خزی الدنیا و عذاب آخره

یادمه یکی از شبای قدر به خدا گفتم "اگه تو تقدیرم هست که مادر بشم ازت می خوام بهم لیاقت بدی که مادر یکی از اون بنده های سفارشی ت  باشم همونا که بینشون با بنده های دیگه ت فرق می ذاری" گفتم "میخوام پارتی منو باباش باشه پیش شما می خوام واسمون شفاعت کنه " و اون وقت خدا تورو به ما داد سفارشیه سفارشی....بعد برات دعا کردم گفتم خدایا سهم و روزی پسر مارو از:

عمر

سلامتی

ذکاوت

زیبایی

عزت واحترام و محبوبیت

عشق و معرفت

آرامش وامنیت

ایمان اعتقاد

ثروت و روزی و برکت

علم و آگاهی و تسلیم

و از همه مهمتر لطف و محبت خودت

فراوان و پر برکت قرار بده و حفظش کن از هرچی آدم سیاه دل و تنگ نظره

و برای پدرت از خدا خواستم که به عمرش برکت به دلش شادی وبه حضورش دوام ببخشه

و منو تا هستم برای همه ی خونواده م سالمو شاد نگه داره تا مایه ی شادی شون باشم

ومیخوام خدارو شکر کنم:

به خاطر همه ی نعمتهایی که متوجه شون هستم و به خاطر میلیاردها نعمتی که متوجه شون نیستم

به خاطر همه ی دعا هایی که ازم قبول کردی  و به خاطر همه ی بلاهایی که ازمون دفع کردی

به خاطر همه ی گناههایی که من فراموش کردم اما تو بخشیدی

به خاطر دردی که تو بدنمون احساس نمیکنیم به خاطر خطری که تهدیدمون نمیکنه

وبه خاطر همه ی وقتایی که یادم رفت ازت تشکر کنم

خدای گلم نذار که دل هیچ مادری از غم بچه ش بلرزه خدایاعمر هیچ مادری بیشتر از بچه ش نباشه

خدای عزیزم گلای ما رو به لطف خودت حفظ کن گل منم بین اونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شيما جون
7 آذر 91 18:51
خالش قربون اين بندهي سفارشي خدا جون ميشه ديگه آرين جيگر منه عاشقشم شادي جون خدا اين پسمل گلتو حفظ كنه
ماما نازی
28 آذر 91 13:11
ماما بزرگت فدای نوه ی خوشکلش بشه ارین جونم خیلی دوست دارم عزیزم خدا راشکر میکنم که توواتیلا را به ما داد وجود شما زندگی منو شیرینتر کرده مادر بزرگت قربونت بشه
نورا
26 اردیبهشت 92 8:31
به به چه پسری
و چه مادری با این حس زیبا و چه دعاهای زیبایی.
امیدوارم خداوند تمامی بچه های وطنم رو حفظ کنه و امیدوارم که روزی برسه که هیچ کس فقیر نباشه و همه با داشته هاشون شاد باشند


نورای عزیزم از اینکه به آرینم سر زدی یه دنیا ممنون خیلی سعی کردم به وب تون بیام نشد فکر کنم آدرس اشتباه تایپ شده
ممنون از تعریف قشنگت گلم.واقعا که راست گفتی ثروت باید تو دل آدم باشه.آدم باید با داشته هاش غنی باشه.