آرین آرین ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

بنده ی سفارشی

عزیزم....

1392/11/17 13:17
نویسنده : شادی
744 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای مهربون

 

خدایا

بخاطر شبهایی که بدون شکرت سر به بالین گذاشتم...

بخاطر روزهایی که بدون نام ویاد تو شروع کردم.....

بخاطر لحظات شادی که تو را از یاد بردم....

بخاطرگره هایی که به دست تو باز شد و من بحساب شانس گذاشتم....

بخاطر گره هایی که بدست خودم کور شد و من تو را مقصر دانستم....

مرا ببخش وکمکم کن که بفهمم....

تو همیشه در کنار منی نه در مقابلم....

الهی آمین

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم....

پنجره پاییز خونه ما.....

 

 

محرم 92

یه عکس شیرین از عسلم....

مهارت پسرم در ساختن برج وقطار....

 

زمستون خونه ما...

پنجره زمستون خونه ما....

ای جووونم....

یلدای 92....

پسرخاله ها وپسر خاله ی مامانا....اگه فهمیدین چی گفتمخنده

 

اختراع آرین باهوشم که با استفاده از هوای خروجی از جارو برقی بادکنکا رو تو هوا نگه می دارهتعجب

ریختو پاشای وروجک....بی چاره م کردهافسوس

بله....آقای دکتر....

لبخندلبخندلبخند

پسر خاله ها....خوردنی ها....

عشق باب اسفنجی....

عشق نقاشی...

بازم عشق نقاشی....

بازم عشق نقاشی!!!!!!!!

بازم عشق نقاشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه خدارو شکر این دیگه مال عشق نقاشی نیست....حالا اعصابتو خورد نکن شما....

فعلا"بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله طلا
1 تیر 93 17:04
واقعا وب خیلی زیبای داری پسریتون هم خیلی نازه ب منم سر بزن........منتظرم
شادی
پاسخ
مرسي عزيز دلم فقط ادرس وب سايت رو نذاشتي گلم